Fredag 12/12

2008-12-12 @ 06:50:09
 Igår åkte jag och A-S till stan (stockholm) några timmar innan vi skulle börja handledningen, vi gick och kollade runt i några affärer och jag hittade några julklappar. Det blev två hammarby tandborstar, en aik tandborste och ett jätte fint bajen halsband till Oscar. Det ska han få när han fyller år.

Efter det åkte vi till Stockholms Universitet och väntade på domen, som inte blev lika hemsk som förra veckan. Men det finns ändå en hel del att jobba med. Hon berättade de som bestämmer hur den här kursen är upplagd tagit sig vatten över huvudet och gjort så att många studenter inte klarar sig, de hade insett att det inte funkar att läsa två viktiga kurser samtidigt som examensarbetet skrivs. Tydligen ska man ha minst tio veckors intensivt skrivande men vi har fått fem och tydligen har det alltid varit så att inlämingen har varit den 12 januari men vi har den 2:a januari och vi ska lämna in vårat arbete  nästa Onsdag till handledaren och då bestämmer hon om vi är  redo att gå upp i opponering, men det förtydligade hon att det var mycket tveksamt om någon skulle klara av. Så envis som jag är så bestämde vi att vi skulle försöka med allt vi kan, för att bli klara i tid. Vi får se hur allting går.

Så igår när jag kom hem till Mamma och Pappa kände jag mig slut som människa och la mig på kudden redan vid 18.30 och sov tills halv sju imorse, det var skönt och jag behövde det nog för idag är jag pigg och alert. Det är tur för idag ska vi fortsätta att brottas med arbetet. Efter det ska jag åka hem till min älskling. :)

Ha en underbar Fredag.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hualej, vilken nervpress ni står under, måste vara hemskt. Ha så mysigt i helgen. Kram

2008-12-12 @ 09:57:27
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0