God morgon

2008-12-19 @ 07:20:41

I


Antingen är jag glad , förbannad eller ledsen när den här dagen tar slut.
Tre ganska vanliga känslofenomen bland människor egentligen, men idag ska jag bli sågad ner
till fotknölarna för första gången, jag tänker mycket på hur den "riktiga" opponeringen går till.Eftersom jag är nervös nu, hur tusan ska jag inte vara inför den andra då? Jaja, nu ska jag tackla Fas nr 1 som vi kallar det, det vill säga att handledaren överhuvudtaget godkänner oss upp till opponering.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig till universitet.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi är med dig i tanken idag (många av oss)

Se det som så ni har gjort allt ni kan, mer kan man inte göra. Räcker inte det, får man ta ny tag.

Livet går alltid vidare. Blir det inte bra idag får ni ju en ny chans. Love u

2008-12-19 @ 07:54:17
Postat av: Anki

Jisses man blir ju nervös av bara bilden, håller tummarna, hör av dig när du är klar. Vi hoppas på det bästa i dag. Älskar dig! Kramen

2008-12-19 @ 08:28:30
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: a-k

ska skicka glada tankar åt dig idag. kram

2008-12-19 @ 10:08:56
Postat av: A-K

Hur gick det, hur gick det? Hur kändes det? kram

2008-12-19 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0