God Morgon

2008-12-10 @ 07:21:15
Snart ska jag åka till Vallentuna, det ska faktiskt bli riktigt kul att sätta fingrarna på det igen. Vi har haft några dagars paus mitt i kaoset och det behövdes. Jag har visserligen skrivit en del ändå men nu ska det bli mera. Om en vecka ska det lämnas in, precis på timmen nästan. Det känns lite pirrigt att det snart är över och att jag snart är klar med mitt (vårt)examensarbete. :)



Igår bakade jag lussebullar, dom vart fina och en del blev riktiga bamsingar. Så nu har jag klarat av mitt första lyckade lussebak i denna lägenhet. Pontus gillar när jag pysslar och donar, han får ju hembakt. Några har jag gömt i frysen till jul!

Snart är det dop också och vi har köpt ett halsband som ser ut så här:

Den lilla pärlan står för visdom och vi kände att det är någonting sånt vi vill ge henne och att det är någonting hon förhoppningsvis ska tycka om när hon blir stor. Hon ska få världens gosigaste nalle björn också. Lilla lilla freja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0