Helgerna går alldeles för fort...

2008-12-01 @ 07:27:49

Åh jag skulle önska mig två dagar till på helgen, men det är jag knappast ensam om att önska. Jag har ialla fall haft en himla mysig helg, älsklingen och jag åkte upp till Mamma och Pappa i lördags och vi hade en jätte mysig kväll tillsammans. Det har vi alltid och jag är så väldigt tacksam för mina föräldrar, ni är bäst. ♥

När mamma och pappa gick och la sig i lördags så tog vi tåget till min storebror Rickard och besökte hans mysig lya, vi hamnade sen på Tegelbruket och det var trevligt men det var väldigt mycket folk och väldigt mycket onyktert folk och det är en aning påfrestande ibland! Men det var roligt men nu har vi bestämt oss för att ta det väldigt lungt med utelivet för ett tag, man behöver en paus och ibland en stor än. :) Vi kommer ändå inte hinna vara ute för vi har så mycket roligt att se fram emot nu , nästa Lördag ska Pontus bästa vän ha sin 30 års skiva så dit ska vi och fira och helgen efter det är det dags för hans lilla dotter Freja att döpas, och Pontus ska ju bli gudfar så det ska bli himla mysigt att gå på. :)



Snälla, fråga mig om ni ger ut lösenordet först. Jag vill veta vilka som har tillgång .



Jag såg att du hittat hit Joseplin! ♥


Puss


Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Ha en bra dag nu gumman!

Kram Stina

2008-12-01 @ 10:34:50
URL: http://hemmapalandet.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0