Hihi

2008-12-01 @ 16:16:30
Jag har kommit på den perfekta julklappen till Anki panki, hihiihihi. Nu ska jag bara lyckas hålla det hemligt så att jag inte försäger mig som jag brukar göra! Nu blir du allt nyfiken va?

Jag tror det blev ett litet missförstånd förut idag, det är inte så att inga andra än dom jag gett lösenord till får läsa. Jag vill bara hålla koll på vilka som läser så att jag inte lägger ut vad jag köpt i julkappar till tillexempel Joseplinen! Så du får inte känna dig dum Anki planki som lät henne gå in och läsa, det gäller bror också för övrigt. Hej på dig om du läser! Så klart att jag vill dela mina tankar med er, det förstår ni nog. Jag blev bara lite paff och trodde ett tag att jag glömt att jag gett henne tillgång hit :) Tänk så tokigt det kan bli ibland, jag älskar er  

Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Glömska kan falla i allas hjärnor du gumman. Då skulle du se min. Där är det hjärnsläpp varenda dag du.;-) Kram

2008-12-01 @ 17:17:50
URL: http://hemmapalandet.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0