Jag vill möblera om

2008-12-12 @ 17:16:01
Jag undrar om jag kan önska mig en makeover i vardagsrummet av Pontus i julklapp? 

 Det är nämligen så att jag tror att det skulle bli mycket bättre med att ha tv bänken där soffan står i nuläget för då kan jag sätta upp en smalare hylla över, och ha lite annat på sidorna. Jag tror det skulle bli kanon bra. Nu ska jag fundera lite till på om jag vågar fråga mannen i huset först eller om jag ska ge mig på allting själv. Det blir nog det första alternativet eftersom jag är en klumpeduns. *fniss* Han behöver inte köpa någonting åt mig, utan bara montera om sladdar och hjälpa mig att flytta på tv:n som jag inte vågar flytta på själv. Den väger över 50 kg och är stor.

Jag ska fundera lite till, nu ska jag sy kuddöverdrag. Ni får se sen!


Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det är är kruxet när man behöver hjälp, allt är lättare när man kan göra allt själv. Men jobba lite

långsamt med ide´n så ska du se att det går bra,

du vet kvinnans list övergår mannens förstånd. Kramis

2008-12-13 @ 08:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0