Jobba

2008-12-22 @ 10:57:14
I dag ska jag jobba på Norrgården, där har jag inte varit sedan i oktober. Så det är minst sagt dags nu.
Jag ska jobba kväll 15.00-21.30 så det ska bli jätte kul, även om det är lite nervöst. Jag kanske har glömt allting! Det får vi hoppas att jag inte gjort. Det blir ju lite mer jobb här framöver så det är ju bra att vara uppdaterad.

Åh jag har faktiskt saknat allihopa där!


Imorgon blir det till att klä gran, att köpa den sista julklpappen och att laga lite mat. Allt detta hade jag tänkt att göra idag men det får vi helt enkelt göra imorgon.


Ha en toppen dag!


Kramar

Kommentarer
Postat av: Anki

Självklart ska jag äta popcorn åt dig, nu ska jag fixa lunch sen ska vi dra i väg. Kram

2008-12-22 @ 11:07:59
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

Önskar dig världens mysigaste jul gumman!

Vi hörs i mellandagarna. KRAMIS

2008-12-22 @ 12:50:11
Postat av: A-K

Hooppas det gick bra o jobba! kram

2008-12-22 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0