Julen sätter sina spår

2008-12-29 @ 10:17:07
Framförallt runt min midja som inte är lika platt längre, nu börjar den bli riktigt gosvänlig. Så nu får det vara slut på allt godis hit och dit och för att inte tala om skräpmaten. Jag förstår inte varför jag trycker imig jag får ju bara ont i magen. Haha, jag har samma problem varje vinter. Jag äter alltid upp mig då.

Dagarna har bara försvunnit iväg så därför har jag glömt bort bloggen lite. I Fredags så var vi ute och åt middag med Björn och Tess, det var väldigt mysigt. Jag fick gå hem tidigt eftersom jag skulle upp och jobba i Lördags morse. Jag började klockan 07 och gick hemifrån halv sju och när jag skulle öppna porten så sitter det en kille och sover där. Han såg ju halvdö ut så jag väckte honom, han ville komma in sa han. Hans tjej hade låst ut honom och han hade glömt koden, så där hade han suttit hela natten. Han måste ha varit full, annars så sätter man sig väl inte utanför en port mitt i stan och sover när det är iskallt?

Det gick bra att jobba ialla fall, lite förrivirrad fortfarande men det är roligt så nästa gång blir på Fredag. I alla fall efter jobbet i Lördags fick jag skynda mig hem för att byta om, vi skulle gå på Ninas 30 års fest på Olearys. Hon hade hyrt stället och det var massor med folk och väldigt trevligt. Det blev en lång kväll och det kändes igår, för då gjorde vi ingenting utan låg mest och glodde! Så nu har jag energi över och ska träffa Anna-Karin i eftermiddag och fika lite. Jag tänkte kolla in rean lite också. Jag kanske hittar något fint.

Förresten, jag tror det blir ommöblering för Pontus verkar vara på ideen nu när jag har "lurat" honom att han slipper solen i ögonen som han haaaaaatar. Vi ska kolla in en bokhylla bara, vi behöver en större för vitrinskpået vi har nu är proppat med saker. Det ska jag förövrigt måla vitt någon gång!

Puss på er alla....

Kommentarer
Postat av: A-K

Vi syns vid 2! Kram

2008-12-29 @ 10:49:52
Postat av: Anki

Ha ha, vitt är fint det. Ha det så gott. Kram

2008-12-29 @ 13:13:28
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Gosvänliga midjor gillar väl karlarna?! Då skulle du se min.

Har inte upplevt att elefantmidjor är gosiga.

Jag ska kolla med gubben.;-) Kramis gumman

2008-12-29 @ 14:14:50
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0