Julhandel

2008-12-23 @ 11:01:10
I dag ska vi åka och handla mat inför imorgon. Vi ska tvätta och göra köttbullar. Klä granen och klämma på lite paket. Nej då, det ska vi (läs:jag) inte göra för det finns inga paket till mig där. Pontus hävdar att det är tråkigt att klämma innan julafton. Hur kan det vara tråkigt? jag är som ett litet barn igen. Förväntansfull för morgondagen och inte bara för att jag kanske får ett paket. Utan för dagen och stämmningen, om jag får någon. Synd bara att jag inte får fira med bror och Anki, undra om jag ens varit utan dem en ända jul sen Anki kom in i familjen?

Så nu ska jag snart sätta igång, jag måste bara dricka min dagliga dos av kaffe först.

Jag vill passa på att tacka för dom fina fina fina julkorten, vi var oförskämmda iår och skickade inga. Jag får skicka lite senare helt enkelt men det betyder inte att vi inte önskar er alla EN RIKTIG GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!


Med kärlek/ Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det är den första julen sen 1995 som damen inte firar jul med bror sin och mig. Buäh buäh, nej då vi klarar det med.

Ha det riktigt skönt och trevligt i morgon. Kram till er alla.

2008-12-23 @ 13:58:56
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anki

Glömde ändra efter jag kommenterat på Plins blogg.

Jag har skickat mail till dig.



Puss och Kram

2008-12-23 @ 14:29:06
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jo något litet paket blir det nog, tyckte tomten viskade nå´t om det. Måste säga att det varit skönt iår då vi kan ha dina julklappar ligga framme, tidigare år har man gömt dom både här och där så det var svårt att hitta dom när tomten skulle komma.

Ser fram emot imorgon,saknar några men det är ju såhär vartannat år firar vi alla(nästan) tillsammans

och det året blir nästa! Du får leva nyfiken tills

tomten kommer, finns han i Nyköping.

Läste du att Oscar köpt kavaj,charmören, vad ska det

bli med den sötgrodan.

Love u

2008-12-23 @ 14:48:29
Postat av: Anki

Ja och Christer är upprörd över kavajen, han tycker inte det är bra att jag går med på såna saker. Sara tycker det är kanon att han blir en proper ung man som hon så fint uttryckte det:). Han var stilig i dag i Väsby, grå mjukisbyxa, converse kängor, röda tröjan med rut mönster och en svart mössa med snöflingor på vilken syn han var.

Ha ha jag har en rolig historia om en gran som blev snodd, men den blev avslöjad precis. Berättar sen. Puss

2008-12-23 @ 21:54:03
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0