Julstök

2008-12-08 @ 16:09:27
Nu har jag skrivit klart för idag. Nu ska bara Ann- Sofie komma hem från London och granska lite sen ska vi skicka in det igen och se vad vi får för dom då, sen ska vi skriva klart allting. Så jag kommer vara i vallentuna Onsdag till Fredag den här veckan. :)

Nu ska jag fortsätta med tvättandet och städa lite här hemma, jag fick med mig massor av fina kort och ramar på Mormor och morfar och mamma som ska sättas upp någonstans. Sen ska jag nog ta mig för att baka lussebullar, det är ju snart Lucia och sen kan det vara trevligt att ha hemma under julen. Så vi får se vad det blir av mina projekt. Jag ska börja slå in lite julklappar också. Mamma kan vi inte åka ut någon dag och titta tillsammans, jag behöver lite hjälp med några julkappar? Det vore mysigt ialla fall.

När jag ändå skriver om Mamma så trodde hon att jag gått under jorden, hon skickade ett sms och frågade om jag levde igår och jag svarade men fick inget svar tillbaka och idag fick Pontus ett där det stod att hon inte fick tag i mig. Under den tiden hade jag skickat tre fyra sms, så vi ska nog börja ringa istället för smsen verkar ha försvunnit. Tack snälla Mamma för omtanken ialla fall, jag älskar dig.

Anki, vad önskar sig Oscar? Huvudet står still på ideer, hjälp önskas...

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och böra fixa...

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du stökar, visst kan vi åka ut och kolla,men

på ett villkor att du har blöja. Det blir jobbigt att leta mörka parkeringsplatser när du blir nödig, haha. Love u

2008-12-08 @ 16:33:12
Postat av: Anki

Ha ha en avklippt sköljmedelsflaska brukar funka också. Jag dör när jag tänker på vissa bravader. Hm, ja Oscar han är en svår nöt att knäcka har inga som helst ideér när det gäller den herrn faktiskt. Star Wars saker kanske, det är han inne på. Åh han är svår grabben vår. Fotbolls saker, kanske presentkort på stadium så kan han ju köpa fler bollar, för han har ju verkligen inga alls ;)..nä jag vet inte. Måste ut och fixa några till, till lilleman ja. Kollade i genom allt i dag och han ligger under med 2 stycken. Ja ja, hinner nog med det också. Jag har en bra dag i dag, så jag hoppas på det bästa. Puss

2008-12-08 @ 16:52:34
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0