Kram

2008-12-05 @ 17:46:44

Det gick bra på att åka och hälsa på jobbet idag, jag var bara nere vid cheferna och bemaningscentralen. Jag fick mitt inlogg till det nya systemet och fick sätta mig och lägga in datum där jag kan tänka mig att jobba om någonting dyker upp och det gjorde jag så klart. Jag la in alla helger när pontus jobbar och även fredagskvällar. Det tycker jag låter som en bra start och jag la det så ända till Mars. Det känns skönt.

När jag skulle gå hem igen så träffade jag min chef på väg ut och jag fick en stor kram och han sa att han skulle ringa mig och höra om jag levde, nu behövde han ju inte det eftersom han fick se mig! Vi hade tydligen fått en ny boende på jobbet som det var fart och fläkt i, så jag fick lite material om hennes sjukdom som jag kunde läsa på mig om, samt lite material om hur man skyddar sig mot slag etc. Det är bra för det har jag inte fått förut utan fått använda det sunda förnuftet när någon blivit islken och slagits. Nu längtar jag nästan tills dom ringer och ber mig komma in, det var så länge sen nu, men de har ju haft personalstopp och jag har fullt upp med uppsatsen.

Efter att jag var klar där så åkte jag och hämtade upp P och sen åkte vi och köpte en gasoltub till Dallens grill som han ska få imorgon på hans 30 års fest, han och hans tjej har precis köpt hus så då ska han få en dundergrill av några av oss! :)

När vi kom hem så satte vi upp lite julbelysning på ballkongen, det blev så fint och mysigt. Tack snälla Mamma!



Nu ska vi snart gå på bio - äntligen! Det har kommit två nya filmer till stadens biograf som vi inte har sett. Hipp Hurra!

Ha en mysig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Usch vad jobbigt det låter med uppsatsen. Förstår att det tog musten ur er när hon gjorde sådär handledaren! Men jag är säker på att ni får till den till slut, ibland behöver man pausa och tänka på lite annat så får man nya infallsvinklar och nya ideer!

kramar om dig

2008-12-05 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0