Landet

2008-12-16 @ 20:51:34


 Tänk att jag varit så upptagen med den här uppsatsen att jag inte ens har reflekterat över att, alla i min käraste familj ska åka till landet utan mig och Pontus i juledagarna. Vad mysigt ni ska få, det förtjänar ni.

Själv ska jag sysselsätta mig med att jobba så mycket jag kan, men visst känns det i hjärtat. Men jag kan inte alltid ha turen att få komma upp, även om det känns som aldrig numera. Pontus sa visserligen häromdagen att det nog vore bra med ett besök dit upp, men vi satsar på Påsken. Så får det bli.



Med Kärlek
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Påsken satsar vi på. Då har ljuset kommit tillbaka

det droppar från taken vi kan lapa sol (förhoppningsvis) Du kan hjälpa mig att planera butiken och ert sommarrum det blir kanoners. Love u

2008-12-16 @ 21:15:20
Postat av: Anki

Ja det ska bli skönt att komma upp och bara va. Men vi kommer sakna er! Kram

2008-12-17 @ 08:48:03
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

du då, behöver inte du vila?

2008-12-17 @ 09:27:38
Postat av: Carro

Va fin din nya blogg är gumman :) Puss

2008-12-18 @ 10:57:35
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0