Måndag

2008-12-08 @ 12:26:31
Lördagen var jätte rolig och det var hur mycket folk som helst. En lyckad kväll med lite för mycket förfriskningar så igår var vi ganska trötta, men det fick det vara värt. En påse chips och julmust och en typisk bakis dag var igång. I dag mår jag mycket bättre och har pluggat hela förmiddagen så nu börjar det kännas bättre. Jag tror det blir så att jag får åka till Vallentuna imorgon, men vi får se!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan med vårat tvättberg,. :)

Ha en bra måndag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du skrivit och lämnat ett livstecken. Love u

2008-12-08 @ 13:38:33
Postat av: Jennifer

fast jag har ju smsat dig fyra fem gånger ju :P fast det kanske inte räknas som livstecken! :P puss

2008-12-08 @ 13:42:03
Postat av: Anki

Hur går det med skrivandet? Kram i från oss

2008-12-08 @ 16:07:34
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0