Dopet i bilder

2008-12-13 @ 18:55:40
Dikten vi skrev till henne:
 Vi önskar dig inte guld lilla barn
ej heller pengar och makt.
Vi önskar dig modet att vara dig själv
och att stå för det som du sagt
Vi önskar dig inte en stenfri väg
men styrkan att vägen gå
Vi önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på...
Med All Kärlek & Lycka
Gudfar Pontus & Jennifer








Sanna med Freja, Jimmy, Pontus Emma och Prästen...

 
Mamma Sanna, Blodsbröderna och lilla Freja...



Pontus förvånar mig hela tiden, han är den finaste människa jag känner. Han
vyssar och pussar på freja med all kärlek i världen. Kärlek ser jag här.  



En mörk bild som inte går att ornda, Pontus och Freja strax innan prästen tar över.
Han höll henne så omsorgsfullt och så väldigt kärlsfullt att både jag och Blom (robert)
fällde en tår .

                              

                                       Prästen visar upp Freja





Mamma Sanna & Freja



Sötnosen är ledsen  


Kommentarer
Postat av: A-K

Ååååh vilken fin dikt! Vilken underbar karl du har, Jennifer! Ni två är som gjorda för varandra! Kärlek från mig till dig. kram

2008-12-13 @ 19:50:58
URL: http://aykay.blogg.se/
Postat av: Anki

Vilka fina bilder på dopet, missade det tidigare. Kramen

2008-12-14 @ 10:56:15
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0