Nya vecka

2008-12-15 @ 07:42:46

Nu tar det fart i svängarna.

Den här veckan ska c-uppsatsen vara klar. Den ska ialla fall lämnas in och på Fredag får vi veta om vi får gå upp eller inte. Det är nervöst, väldigt nervöst faktiskt. För att det skulle kunna innebära två saker;


1. När vi på Fredag har opponering/handledning så berättar våran handledare (anna) att hon tycker att vi är godkända att gå upp i opponering i januari. Det betyder INTE att vi är godkända på uppsatsen på långa vägar, men det betyder att hon tycker att vi är det och är redo för att möta examinatorn. Det är han som godkänner. Så det hoppas vi på och håller alla tummar i världen för. Det innebär även att jag får lite jullov och kan stressa ner.

2. När vi på Fredag har opponering/handledning så berättar våran handledare (anna) att hon tycker att vi inte är redo. Vi måste jobba mera med uppsatsen. Då får vi inte gå upp i opponering i första ronden som är andra veckan i januari. Då får vi jobba hela jullovet och skicka in den på inlämningsdatum och själva gå upp i opponering, utan handledaren. Det är inte bra, men jag har hört att en del har lyckats ändå.

Summa kardemumma, handledaren kan antingen risa eller rosa och hon kan lämna oss ensamna. Men det får vi ju hoppas att hon inte gör. Nu är det bäst att jag sätter fart, jag ska åka till Vallentuna och skriva med A-S och sen ska jag åka och fira lilleman som fyllde år igår.

Ha en toppen måndag!


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Då håller jag tummarna stenhårt för att det kanon den här gången!!

KRAM

2008-12-15 @ 14:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0