Snart är det jul

2008-12-14 @ 21:24:17

Den här helgen har vi haft det lungt och skönt och det känns i kroppen att det behövs. I dag sov vi läääänge och sen gjorde vi en mysig frukost och pratade om allt och ingenting. Det är mys det.  Sen har vi inte gjort någonting just, vi åkte en vända till city gross och handlade lite. Det blev lite mera julpyssel till granen och sen lite mat, vi försökte hitta någon mer julklapp till Oscar men det är svårt. Jag tror han ska få en bok, det är bra att läsa. *jag är inte alls lärare snart :) *

Jag känner mig mest förrvirrad över julklapparna i år, jag har ingen aning om vad jag har köpt och vad jag ska köpa. Men till joseplinen är allt klart, hon ska få 10 stycken böcker, ett påslakanset och en hammarby tandborste. Till Oscar har jag bara köpt en pyjamas och ett påslakanset  men jag kommer nog på något tillslut.

Pontus ska få strumpor, som jag kan låna sen! :) Vi har nämligen bestämt att vi inte ska köpa julklappar till varandra han och jag. Pappa sak få aftershave, rakskum och en AIK tandborste.  Mamma ska få...det kan jag inte skriva för hon läser här och är så nyfiken av sig så det nöjet ger jag henne inte nu!  :)

Sen är det tomt i plånboken fram till Januari ungefär, ibland är det tufft att vara student men jag överlever. Bara jag får kaffe och kramar så jag är jag världens gladaste tjej!

Nu ska vi avsluta den här myshelgen med en film!

Kram


Kommentarer
Postat av: a-k

kaffe och kramar har jag massor!

2008-12-14 @ 22:03:28
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Ja, kaffe och kramar räcker länge.:-) Tack gullisen, för din goa kommentar.:-) Kram

2008-12-14 @ 22:17:34
URL: http://hemmapalandet.blospot.com
Postat av: Mamma

Vi fixar det mesta vet du, julklappar är inte noga

för mig det viktiga i mitt liv är att ni finns det

är den bästa gåvan jag fått i livet. För Oscar o Josefine är det viktigt med paket och det har du ju

lyckats bra med. Är det nå´t mer vi behöver köpa kompletterar vi det i veckan. Kudden till det lilla miraklet är sydd. Du får kaffe och kram när du kommer hem. Love u

2008-12-15 @ 06:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0