Änglarna sitter på din axel

2008-11-26 @ 11:47:40
26.11.08

Det gör ont i hela mig när Skrutten mår dåligt och är orolig, jag tror och ber till gudarna att allt ska bli bra i hennes liv igen. Hon är värd ett härligt och harmoniskt liv utan skitsjukdommar men jag lovar att hon kommer bli tusen gånger starkare när det här är över, om det nu är ett värdigt sätt att bli stark på. Ja jag vet inte jag, men all kärlek från mig har du.

Jag skulle ha gått upp klockan 08.00 idag men 09.20 vaknade jag av älsklingen hoppade upp och började yra, han hade missat bussen men kunde som tur va flexa lite. Så upp och hoppade gjorde vi bokstavligen idag och hann dricka en kaffe ihop innan han var tvungen att bege sig på mot jobbet. Själv så satte jag mig vid datorn och pratade med min c-uppsats kompis och vi planerade veckorna framöver, jag kommer behöva vara en del i Vallentuna. Det blir ju så mycket lättare att skriva tillsammans och vara under "samma tak".  Älsklingen kan nog vara i Vallentuna med för han har ju sina lediga dagar i veckorna eftersom han jobbar skift. 

Nu ska jag snart plocka och städa lite här hemma, sen ska jag träffa min svärmor som är på besök i Nyköping. Hon har flyttat till Falkenberg och jag måste erkänna att det är lite tomt utan henne här, jag har ju hela min familj på andra sidan stan och ibland behöver man någon mer vuxen att luta sina tankar åt men som tur är har jag ju luren så jag kan ringa till min kära mamma och även anki när det exploderar där uppe!  *fniss*

Så det är väl lika bra att börja fixa så man kommer utanför lägenheten någon gång idag!

Med Kärlek
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej gris gryn, vad kul med en ny blogg och jag är försten in hoppas jag.

Såg du den fina kommentaren om min header i bloggen sug åt dig. Älskar dig mest. Puss

2008-11-26 @ 12:29:42
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0