God Morgon

2008-11-27 @ 07:16:36
11.27.08



Jag gick upp tidigt idag för att hinna vakna till liv innan jag möter den här dagen, om en timme ungefär ska jag åka till Vallentuna och hem till Ann-Sofie. Vi ska vara flitiga idag och skriva på våran uppsats. Efter det har jag tänkt mig att åka och leta lite födelsedagspresenter till Josefine och Oscar, sen blir det nog hem till mamma och pappa och plugga. Imorgon ska vi också jobba på uppsatsen och efter det ska jag åka hem igen och sätta igång med adventpyssel, det ser jag fram emot. Jag gillar ju att pyssla jag....

Så det är bäst att jag sätter fart nu, ha en bra dag alla ni.

"Det kanske inte var bättre för, det kanske blir bättre och bättre hela tiden"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kör försiktigt, synd att vi inte är hemma.

Men vi ses ju nästa vecka. Lycka till med uppsats

skrivandet. Love u

2008-11-27 @ 08:39:12
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Ha det bra nu gumman!

Läs läxorna ordentligt!;-)

Jag mailar väl idag...på fortsättningen. Haha...

Kram Stina

2008-11-27 @ 09:51:25
URL: http://hemmapalandet.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0