oj oj

2008-11-28 @ 08:29:26
28.11.08

Igår kväll kom Ann-Sofie förbi, hon hade haft andra världskriget med sin man och kände att hon behövde fly fältet så vi drack ett glas vitt vin och bara pratade om alltng annat som itne rör c-uppsatsen. Hon var helt förälskad i mammas och pappas hem och vart imponerad över min mors hantverk. Det är jag med varje dag. :) (Jag hoppas det var okej mamma att vi tog ett)

I morse skulle jag gå upp vid halv sju men vaknade av att en ängel mamma hade på en hylla for ner i datorn, ingen fara på taket mamma ingenting gick sönder men jag blev livrädd. Det funkade dock som en bra väckarklocka! *fniss*
Min mobil som skulle ha väckt mig hade stängt av sig själv, jag hoppas det bara var för en här gången för jag vill inte ha något strul med det.

Efter jag har varit hos Ann-Sofie ska jag åka och handla lite till hemmet eftersom jag tänkte pyssla lite ikväll. Vi får se vad det blir, helst skulle jag vilja gå på loppis men jag vet inte riktigt vilka som har öppet och när så det får bli ett senare projekt. Mamma jag hoppas att det är okej att jag tar ett ljus som du har gjort, jag tänkte lämna ett till Ann-Sofie så hon kan få muntras upp lite ?

Stor kram till er alla er!

Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Du...den där ängeln. Det var nog jag.;-) Jag brukar skrämmas och göra oförberedda saker.;-) Kram

2008-11-28 @ 17:32:46
URL: http://hemmapalandet.blospot.com
Postat av: Mamma

Ok med både vinet ängeln och ljuset. Love u

2008-11-28 @ 17:35:43
Postat av: Anki

Hm, läskigt. Har glömt berätta en sak..i söndags kväll när jag skulle somna så låg jag och vred och vände på mig ett tag och precis när jag är på väg att somna in så börjar speldosan i Josefines julkyrka att spela, gissa om jag blev rädd och vad vill det säga mig. Usch ryser..

Ha en skön helg så syns vi på söndag. Puss och Kram

2008-11-28 @ 22:17:48
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0