sötgroda

2008-11-27 @ 06:55:44
Min älskling är så söt emot mig jämt och ständigt, han är verkligen världens bästa.
När jag ska gå upp mitt i natten som han säger vilket är kl 06.00 så ställer han alltid sin väckarklocka på hans sida så att jag inte ska kunna försova mig, så även imorse. Det är bara det att när klockan väl ringer så ringer den länge innan någon av oss reagerar, för vi är riktiga björnsovare. Men när han väl börjar vakna till och letar i mörkret efter klockan och får av den så klappar han lite på mig och säger, är du vaken? Jag hör inte det här utan jag sover, han klappar lite till och jag börjar vakna, då börjar min mobil klocka ringa och hela sovrummet blinkar. Pontus drar täcket över huvudet, då börjar hans väckarklocka ringa igen och han får leta återigen för att kunna stänga av den. Efter det klappar han mig på huvudet och säger att det är bäst att jag går upp nu innan hans väckarklocka hamnar i väggen! *fniss*

Allt detta bara för att jag ska komma upp några timmar innan honom, jag måste nog lära mig min egen väckarklocka som jag fick för någon månad sen av honom så han slipper vara väckare på morgonen. Men han klagar aldrig mitt lilla hjärta, han är bara så snäll jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0