Det underbara livet

2009-04-09 @ 17:23:28
Nu är vi i Jämtland och jag har intagit rollen som livsnjutare och vad härligt det är !





Jag och min mor har pulsat i en meter snö och gjort upp en stig som vi kan gå när vi ska gå ner till sjön imorgon. Jisses vilket arbetspass det var, grabbarna har tittat på och skrattat åt när vi ramlat. Men vi tog oss upp igen och kämpat på, jag kan gissa att vi kommer att ha en jädra träningsvärk imorgon när vi vaknar. Jag trivs så bra här uppe, det är så himla härligt. Jag och Josefine har varit ute och lekt i snön idag och hon är underbar den lilla tjejen. Hon säger så mycket klokt så jag häpnar, vad jag älskar henne!


Nu ska vi laga middag och be till vädergudarna att det slutar regna och att himlen blir blå i imorgon.

Ta väl hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Glad Påsk, hoppas ni får en riktigt mysig helg=) Kram

2009-04-09 @ 21:14:40
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: A-K

Lika underbart som det låter att ni har där uppe med massa snö och underbar natur lika underbart har vi det här nere med en strålande sol och en fika i hamnen. Glad Påsk älskade vän! Kram från Stella och mig.

2009-04-10 @ 09:02:31
Postat av: Sommartjejen

Så ni är uppe i snölandet! =)

Beundrar er som njuter av snön, själv älskar jag ju att våren har kommit äntligen!

Låter som ni har det suuupermysigt och jag hoppas påsken var bra också.

KRAMIS!!!!

2009-04-13 @ 20:53:22
Postat av: Anki

Hej

Nu vill vi se bilder på era brunbrända trynen. Vet du på em när jag gick ut så lös solen, så jag bättrade på brännan lite. Kram

2009-04-14 @ 21:18:59
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0