Hemma igen!

2009-04-18 @ 10:20:51

I morse när jag slog upp mina ögon visste jag inte vart jag var någonstans, det kändes lite konstigt att inte möta Mamma uppe men nu sitter jag här med en kopp kaffe och njuter av att solen verkar vilja vara framme idag också! I går när vi kom hem köpte vi med oss lite mat och sen tittade vi bara på tv, det var härligt.  Jag är fullmatad med energi inför vår och sommaren och det behövs ju nu när jag snart börjar jobba!

I dag ska jag småfixa här hemma, det behövs tvättas och fixas lite inför veckan. Jag ska koka en soppa som jag har fått rekomenderad. Så det ska provas. P ska på jobb fest ikväll så jag blir solo!

Vet ni att jag egentligen bestämde mig för att sluta blogga när jag var på landet, jag känner att det ibland blir för mycket. Jag upplever att människor glömmer bort att se till det man skriver inte sårar andra mer än vad det gör nytta, Likaväl som man måste ta ansvar för hur man beter sig och säger i verkliga livet måste man (tycker jag) göra även på en blogg. Sedan måste man kunna stå för vad man har skrivit och inse dess konsekvenser också, det är något jag har funderat på över en längre tid och någonting jag har sett hos en del när det ständigt är bråk och tjaffs.  Jag tycker det är onödigt. Men jag ångrade mig som ni ser så fort jag kom hem.

I dag eller imorgon ska jag göra ordning på ballkongen, jag tänkte köpa lite blommor!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Vilken tur att du ångrade dig, jag skulle sakna dig iallafall!!!

kramis

2009-04-18 @ 22:04:29
Postat av: Anonym

Det ska bli varmt nästa helg, så grill blir inte fel. Love u

2009-04-19 @ 11:41:03
Postat av: Mamma

Det var jag som skrev, konstigt att det ramlar bort ibland. Och vakna kl. 03.00 gör jag. Konstigt!

Love u

2009-04-19 @ 11:42:24
Postat av: simone

mys med massa blommor=) Måste ju ta och ses snart nu vännen? har ni haft det bra? kram

2009-04-19 @ 16:29:50
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0