Ledig dag!

2009-04-22 @ 10:10:57

Jag längtar tills på Fredag då kommer pengar in på kontot och då kan jag äntligen åka och köpa några blommor och nya sittkuddar till ballkongen, vi ska köpa en billig liten grill att ha på vår gemensamma uteplats. Det kommer bli jätte bra! Så sen mina vänner får ni komma hit och grilla! :)

I dag ska jag städa här hemma för nu är det stökigt igen, sen blir det promenad och solning! :)


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så nu får ni om ni vill ställa frågor om det är någonting ni undrar över!


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Frågor! =) Sånt gillar jag!

Har ni börjat med bebistillverkningen?

Hur möttes du och P?

Vill ni gifta er?

Har du några favorit bebisnamn?

*Hur tror du ditt liv ser ut om 5 år?



Ska jag fortsätta!?? ;-)

2009-04-22 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0