Påsk 2008

2009-04-16 @ 12:33:21



Nu är vi inne på vår sista semesterdag här i Jämtlands vackra skogar och denna vecka har varit händelserik må jag säga. Vi har varit nere vid sjön där vi har grillat, solat och haft det mysigt. På Skärtorsdagen kom min käre Bror Rille plutt hit. Han har fått haft den berömda påskmössan på sig. På påskafton satt vi nere vid sjön under hela dagen och även hela kvällen, jag P och min bror och en gammal kompis till mig satt vid elden och såg på solnedgången och sedan satt vi där tills tolv tiden på kvällen. Då var det kolsvart ute och när brasan slockande så såg vi ingenting,  men det var ett mysigt minne att bära med sig. Vi hade riktigt roligt!

På Måndagen åkte min andra bror med fru hem och då blev det bara jag P Mamma och Pappa kvar och vi har haft strålande sol och tagit vara på dagarna. Jag och Mamma skottade hela gården så att vi kunde ta fram bord och stolar, då åkte även grillen fram så där har vi suttit och haft mysigt!  I går och idag har det snöat och varit kallt men det kan vara ganska skönt att bara ta det lungt också. Jag försökte ladda upp bilder men det går så segt så det blir bara en, men det är å andra sidan det finaste jag har i mitt liv.

De andra bildera får komma fram när jag kommit hem!

Tack För en underbar Påsk!

Kommentarer
Postat av: a-k

jeeeeej! i morgon kommer du hem! =)

2009-04-16 @ 18:08:04
Postat av: simone

oj så mysigt ner verka har haft det=)=)

2009-04-17 @ 09:05:30
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

VÄLKOMNA HEM IGEN!! har saknat dig och din blogg. =)

KRAMIS

2009-04-17 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0