Solen gör mig glad!

2009-04-01 @ 09:25:48
I dag är det den första April 2009 och nu är väl ändå vårmånaderna på ingång?

Jag ska börja den första dagen på denna månad med en riktig promenad, jag ska strax bege mig iväg. Efter det ska jag gå hem och städa undan lite och sen ska jag göra mig i ordning för att promenera upp till P:s Mormor. Det ska bli jätte trevligt.

Den här månaden har jag faktiskt tänkt att sätta upp några mål för mig själv och dessa är:

♦ En promenad under varje ledig dag!
♦ Jag ska klara min uppgifter i den här kursen
♦ Vara glad för det jag har !


Några bäckar små brukar man säga va? I morgon är det dags för skola igen, sen bär det av till Vallentuna och där stannar jag tills Fredag. Sen mina vänner har jag Påsklov och det blir ett långt sådant! Skönt!

Ha en bra dag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får trevligt hos P:s mormor, krama henne från mig. Syns imorgon Love u

2009-04-01 @ 09:46:48
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/
Postat av: Anki

Åh vad jag satt och funderade p.s mormor vad är det, ha ha.. jag tror de limmade i hop hjärn cellerna också. Jag är också glad för solen i dag, för i dag är det onsdag och det är en bra dag.

Puss

2009-04-01 @ 12:25:42
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Snart är det sommar och då har du gumman klarat av allt det där...med kursen.

Har man hjärna som du, så är det inga problem, vet du.;-) Kram

2009-04-01 @ 14:46:32
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0