Söndag

2009-04-05 @ 14:47:43
Gårdagens underbara väder är borta med vinden för idag syns bara gråa moln på himlen. Vi var ute en sväng igår men jag var inte på humör för det kände jag. Vi var hemma vid 01 tiden och P somnade på en gång och jag låg och tittade på tv fram tills två tiden. Men det var en jätte trevlig kväll ändå!

I dag ska vi åka till P;s Moster och fira hans kusin, det ska bli jätte trevligt. P är ute och fixar present just nu och jag ska snart hoppa in i duschen. I morgon eller på Tisdag ska jag promenera upp till Pontus mormor och umgås lite med henne innan vi åker iväg på lite påsk semester. Det ska bli så skönt och vi båda ser fram emot att få komma bort lite.

Ha en mysig Söndag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni får trevligt på födelsedagskalaset.Love u

2009-04-05 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0