Att bara ta det lungt

2009-02-12 @ 23:18:46

Den här veckan har vi skrivtid till våran hemtenta. Eftersom P jobbar olika tider varje vecka så infaller hans ledighet nu, Ons- Fre. Jag har valt att vara ledig tillsammans med honom och får därför skriva min tenta i helgen. Det är skönt att kunna få ta det lungt nu och inte ha mer stress än vanligt inför en inlämning. Snart är det ju slut på student tiden så det gäller att ta till vara på den. Men jag måste erkänna att jag har svårt för att ta det lungt, jag är så van att ha hundra bollar i luften så jag känner mig nästan konstig när jag inte har det. Jag ser det som något att träna på.

 Vi har i alla fall haft och har en hel mysig kväll med tv tittande och spelande. Det är jätte härligt att bara få vara sig själv för en stund.....



Kommentarer
Postat av: a-k

kram

2009-02-13 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0