Blir tokig av det här..

2009-02-19 @ 14:19:13
Ush för att vara krasslig, jag klarar inte av att gå på halv fart.

Har i alla fall börjat tvätta och det går sådär för den ena maskinen fungerar inte. Så det får bli det nödvändigaste idag.Det  får bli någon till maskin innan jag ger upp.. Jag är lite halv less för att jag skulle ha träffat min kära A-K idag också men när jag har feber så måste jag nog ta det lungt eftersom jag är en sån som väldigt väldigt sällan har det. Jag tror jag kan räkna på en hand hur många per år jag har feber, jag har det nästan aldrig. Jag har tur att få ha det så och jag ska väl säga peppar peppar ta i trä. Tabletter är jag inget för heller, tar aldrig något om jag så inte måste och håller på att trilla av pinn. Det är både för och nackdelar med det kan jag säga. Här hemma får P tjata innan jag tar en alvedon. Men imorse tog jag faktiskt en för att orka med att vara uppe och det säger nog en del om min status idag. Men jag är en envis kämpe så imorgon har jag bestämt mig för att vara frisk, jag måste för då har jag lektion.

Det vore också bra om jag var kry till helgen då vi ska åka och hälsa på Mamma och Pappa på Lördag. Tänkte hälsa på Staaf på Söndagen innan vi far hem om dom har tid förstås. Så ingen tid för sjukdom här inte..

Nu får det bli mera te...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0