Det är inte alltid roligt att plugga!

2009-02-14 @ 15:48:52

Varför är det roligare att titta på hus, kläder, bilar och barnvagnar när man pluggar?

Det går inte bra för mig idag, jag har bläddrat igenom och läst böcker hit och dit men jag kommer ingen vart. Ibland saknar jag salstentor, då går man dit  och gör sitt prov och går hem. När man gör hemtentor är det mer noggranhet som gäller. Jag har ju skrivit om Läs och skrivinlärning ett antal gånger förut så det borde inte vara något problem för mig, men idag är det de.

Jaja, jag vet ju att pressen snart infaller och då har jag skrivit tentan på några timmar. Så är det alltid. Men jag vill ändå bli klar i dag, helst nu!

Men jag tror att städning och matlagning blir mer givande för mig eftersom jag inte verkar ha lusten just nu.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0