En ängel till dig!

2009-02-07 @ 10:05:50

Gårdags kvällen blev väldigt mysig. Jag mötte upp Tess och vi gick ner till fika. Där hann vi inte vara särskilt länge innan min älskling kom. Jag blev så glad att se honom. Fem dagar ifrån varandra har känts som en evighet, men det är bra att sakna i bland. Efter ännu ett tag kom Björnen, mysfarbror. Vi bestämde att vi skulle hitta på någonting skoj i dag, fotboll var ett måste så det får det bli. Vi ska gå hem till Björn så herrarna får titta fotboll, jag köper med mig en tidning och glor i den. Efter det ska vi åka och bowla, det ska bli jätte roligt. Det var hur länge sen som helst sen vi gjorde det. KANON!

I morse läste jag min svägerskas blogg och jag fick en sådan kramp i mitt lilla hjärta. Jag vill inte att någon ska behöva må dåligt och framförallt inte i min familj. Hon är en kämpe den där Anki och hon är en av de människor jag älskar mest. Jag känner mig som en oförskämd kamrat som inte har funnits för min familj under det gågna halvåret på samma sätt som jag kanske brukar, jag är medveten om det och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men jag älskar er/dig och jag finns alltid här. Hon min svägerska brukar kalla mig för hennes stora bebis, eller hon gjorde det förut i alla fall. Hon har funnits i mitt liv sedan jag var åtta år så vi har minst sagt delat saker tillsammans. Min älskade loppa!

Jag finns alltid här för dig/er. Det hoppas jag att du vet.


Nä idag smakade kaffet extra gott så jag ska gå hämta mig en kopp till!
Förresten så tänkte jag fotografera dagens händelser så ni får se vad vi sysslar med!

Ha en fin Lördag!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ojs vilka fina ord jag får i dag. :)

Det har gått en då eller hur? Men bebis det är du fortfarande. ;)

Tack för de fina orden. Älskar dig med. Puss

2009-02-07 @ 11:43:32
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Va´fint du skrev, lafamilia är viktigt och Anki är en stor del i den. Kärlek! Men du behöver inte be om ursäkt du har ju jobbat med din c-uppsats som tagit all din tid. Hoppas ni får en kanondag idag,

vi har kollat in bil. Pappa ska köpa en Dodge Nitro,

och den ska jag köra. Väntar bara på offert från två

bilhandlare. Love u

2009-02-07 @ 14:34:11
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej pussgurka

Du har en sak att hämta hos mig.

Puss

2009-02-08 @ 13:57:41
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallå sweete, Du har en sak att hämta på min blogg.

Upptäckte just att Anki skickat samma. Bra då har du två. Love.u

2009-02-08 @ 15:40:24
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag moraliserar bara på bloggen, "hoppas jag inte moraliserat för dig" vet inte varför det stinker så i dag här hemma. Fastnat i näsan kanske. ;)

Puss och Kramen

2009-02-08 @ 20:35:39
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0