Examination & Hjärtklappning

2009-02-18 @ 06:14:46
Nu har jag lämnat in min examintion i Språkutveckling. Det gick inte smärtfritt. Förra veckan beställde jag en ny bläckpatron till vår skrivare. Men tro inte att den ville fungera. Så min snälla mor fick vara min räddare i nöden denna gång. Tack för det! Sen var jag så osmart eller ivrig kalla det vad man vill, att jag inte läste instruktionerna för examinationen så pass så att när jag var klar första gången såg att det var tvunget att ha 1,5 i radavstånd på sex sidor. Det hade jag inte jag, så från att ha varit jätte nöd fick jag bli så där halv nöjd och jätte nervös över hur det ska gå. Men samtidigt har jag aldrig haft någon rest heller så får jag det är det inte hela världen.

Sen efter middagen igår kom jag på den mycket brighta iden att stoppa i mig smågodis och fy i hellskotta vad jag mådde dåligt sen. Hjärtat slog i hundraåttio och jag kallsvettades, det var ingen intressan händelese må ni tro. Aldrig mera godis, säger jag igen.  Jag fick gå och lägga mig i sängen, men tur var väl det. För på femman visade de förlossningar och min käre sambo får panik då. När vi var i Thailand så visade de en reality serie om just förlossningar, jag tycker det är jätte intressant men det tyckte inte han. Efter två timmar började jag undra vart han gömt sig i vårt lilla hotellrum. Jag hittade honom i badkaret där han spenderat sin tid för att inte behöva se vad jag såg på. *fniss* En vacker dag kommer han inte undan i alla fall..


Nåja, nu väntar en dag på skolan så jag strax gå och göra mig frukost och sen tuffa iväg mot Stockholm.
Ha en strålande dag!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Hoppas du har sovit gott inatt.

2009-02-18 @ 06:22:39
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anki

Kram till dig med. Puss

2009-02-18 @ 09:36:51
Postat av: Mamma

Glömde du lchf för en stund???

Brevet är postat av fader. Love u

2009-02-18 @ 10:46:41
Postat av: A-K

Ja det där smågodiset kan man ju bli sååååååååå sugen på, men rackarns vad man mår dåligt sen. Men jag säger som du, aldrig igen. Hoppas dagen i skolan är bra. kram

2009-02-18 @ 11:13:27
Postat av: Sommartjejen

skrattar

Nej, en vacker dag kommer han stå där och tycka att en förlossning är bland det finaste han varit med om och han kommer aldrig vara så stolt över dig som den dagen!! =)

kram

2009-02-18 @ 13:55:37
Postat av: Stina-Hemma på Landet

KRAM TILL DIG GOA.:-)

2009-02-18 @ 20:00:48
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0