Fredag

2009-02-20 @ 18:19:20
Den här veckan har jag varit så ofokuserad på skolan och allt vad det innebär. Examinationen blev inlämnad och jag ska trixa med en till uppgift som ska in till läraren. Vi har inte haft så många lektioner heller vilket säkert bidrar till att jag inte varit så fokuserad. I morse gick jag upp 05.20 och det känns i kroppen men jag mår jätte bra idag så det lönade sig att ha en vilodag igår. I kväll blir det nog inte mycket gjort, jag ska för en gångs skull ligga i soffan och titta på film tror jag.
A-k frestade med ett besök hos dem men jag är för trött för att ens resa mig upp. Så det får bli en annan kväll.

Jag saknar att jobba. Efter det nya systemt på jobbet infördes har jag inte jobbat mycket alls och förra terminen kunde jag ju inte det så jag antar att de tar in de som jobbat mest på senare tid nu. Det här med jobb är ganska viktigt för mig, jag får känna att jag gör någonting viktigt för någon annan. Men jag kanske ska ta tillvara på de månader när det är lungt nu innan min examen. Sen börjar nästa fas i mitt liv och det ska bli spännande.

Vi är ett gäng i min klass som slutar till våren och vi känner allihopa en brist på motivation. Det är nämligen så att det är blandade människor i kurserna. Det är folk som precis börjat utbildningen och så finns det sådana som oss som är i slutet. Vi pratade idag om att ingen av oss har någon motivation just nu. Alla vill ut och jobba och ha en "Normal" vardag. Nu är vi snart inne i Mars och det innebär att det bara är tre månader kvar innan det tar slut.

Ha en mysig Fredags kväll!
Kram från mig!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vila upp dig så du orkar med mor och far imorgon.

Ha en slapparkväll i soffan love u.

2009-02-20 @ 18:37:18
Postat av: A-K

Bra att du vilar, det behöver du! Jag vet själv att det är svårt att bara va. Du eller ni får komma över en annan gång. Det finns tid för det. Hoppas ni får en trevlig helg hos dina föräldrar. Vi syns i morgon innan ni far dit. kramar

2009-02-20 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0