FRISKA TAG!

2009-02-20 @ 20:17:39

Vi har börjat prata om friska tag här hemma och med det menar jag att vi ska börja träna. Jag har börjat med mina promenader och har lyckats ganska bra men jag vill ha mera. Så när lönen har kommit och mina träningsskor har kommit så ska jag traska ner till Friskis & Svettis och sätta igång. Kanske överaskar jag mig själv och tycker att det är riktigt roligt. P ska spela tennis på Torsdag.

För er som undrar hur det går med kosten så är jag inne i en period då jag inte tycker att någonting händer. Jag börjar till och med tvivla att det har hänt någonting överhuvudtaget. Jag ser ju i min bok där jag skriver ner varje veckas mätning att det händer sakta men säkert. Men nja.. vette tusan. Så ovavsett så tänker jag börja träna för min egen skull. Det är ju bara fördelar egentligen, men jag har aldrig varit någon träningsmänniska så det känns lite läskigt nästan. Men jag ska klara det med hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: A-K

Det där kommer du fixa finfint! Det är ju så kul när man väl är där. Det är alltid innan som det tar emot....kram

2009-02-20 @ 21:07:46
Postat av: simone

ska du börja på friskis? Då kan vi börja träna tillsammans om du vill=) Allt bra med dig gumman? kram

2009-02-21 @ 00:15:57
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det fixar du, friskis är riktigt skoj=)

2009-02-22 @ 22:52:39
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0