Hemma i min mysiga lya!

2009-02-06 @ 17:16:35
Nu är jag hemma!

Jag känner hur energin bara sprudlar just nu, det är så härligt. Jag har suttit och tittat på H&Ms vår/sommar kläder. Jag riktigt längtar tills våren. En  olig konversation som jag hade med en pojke i klassen idag;

(Jag) - Du är duktig du.
(pojken) - Jag vet!
(Jag) - Alla här i klassen är duktiga, söta och snälla är ni också!
(pojken) - Jag tycker du är en kalaspingla!

Här sträcker han ut armarna och en riktig bamsekram fick jag mig.

Det tackar man för, barn är otroligt härliga!

Kommentarer
Postat av: A-K

Ja man får så mycket tillbaka när man jobbar med barn. Uttryck, roliga fraser, kärlek osv. Snart är du där och ska jobba på riktigt med dom. Lyckliga dom! kram

2009-02-06 @ 18:42:39
URL: http://aykay.blogg.se/
Postat av: mamma

Det var en förståndig pojke, du är ju en kalaspingla. Finns det något finare än barns kommentarer, dom kommer direkt från hjärtat.

Ha nu en riktigt mysig helg med P och fira att du klarat opponeringen. Love u

PS Saknar dig redan vem ska fixa mat ikväll? DS

2009-02-06 @ 19:02:52
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0