Krasslig

2009-02-19 @ 09:52:47

I går kväll fick jag en hemsk huvudvärk och var yrslig så jag la mig i soffan och bara glodde. Det händer sällan att jag gör det. Men huvudvärken ville inte ge mig sig och det bubblade i mina kinder. *fniss* P kom hem och kände på pannan och sa att jag nog skulle ta alvedon för att jag nog hade feber. Hmm..tänkte jag. Gjorde som han sa och gick och la mig. Jag hoppades att det skulle vara bortblåst idag men tjii fick jag. Mår inte så mycket bättre idag men huvudvärken slipper jag.
Som tur är har vi inga lektioner idag så jag kan kurera mig och jag hoppas må lite bättre på eftermiddagen.

Jag har ingen ork till att vara sjuk eller halvkrasslig, jag vill ju må bra. Jag ska i alla fall tvätta för det är ett MÅSTE.

Ps: Ni har väl inte missat HM HOME?


Ta hand om er ljuvliga vänner.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan väl ta med dig tvätt i helgen, så fixar vi det då.

Krya på dig, love u

2009-02-19 @ 13:08:01
Postat av: Anki

Krya på dig. Här har vi det blåsigt och kallt. Kram

2009-02-19 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0