Oproffsigt svar

2009-02-10 @ 20:17:49
Nej nu ska jag inte sitta i soffan något mer i kväll eller ialla fall inte på några timmar. Ush vad lat jag känner mig och tröttare blir jag bara av att sitta och jäsa. Så nu ska jag förbereda frukost för imorgon och sen ska jag lägga ut lite byxor på Tradera, då får jag väl stå upp eftersom jag nyss sa att jag inte skulle sitta! *fniss*

Förresten, vet ni vad. I går ringde en handläggare för barnomsorgen i kommunen till mig. Jag satt på tåget och hade hamnat i någon slags radioskugga så mobilsvaret gick igång. Hon hade talat in ett meddelande och sa att jag skulle få komma på intervju nu på Torsdag om jag ville. Hon bad mig bekräfta tiden antingen på telefon eller via mail. Jag tänkte att jag skulle skynda mig hem och ringa henne, allt blir ju så mycket lättare med papper och penna. Jag behövde ju adressen eftersom jag inte hitttar så bra här än. Jag ringer upp och presenterar mig och får till svar:

- Åh vad surt för dig att jag nyss gav bort tiden för intervju till någon annan.

Här blev jag helt paff, gör man så? Är det så det funkar så tycker jag det är taskigt och framförallt när det rör sig om en kvart från det hon ringde. Nu sa hon visserligen att det säkert kommer fler chanser alldeles snart. Men ändå. Jag fick en konstig känsla om henne, jag tycker det var oproffsigt gjort. Jag blev faktiskt lite besviken.

Kommentarer
Postat av: A-K

Det där kändes VÄLDIGT oseriöst. Usch vilken donna!

2009-02-10 @ 21:55:31
Postat av: mamma

Ja, oproffsigt i allra högsta grad, hade hon inte fler tider??? Pappa är med, men han var inte med på mässan han hade en massa kundbesök. Sen skriver jag

i jag-form på bloggen, blir lättast så. Love u

2009-02-11 @ 05:49:59
Postat av: Anki

Oj då hon måste ju vara knäpp i skallen. Jag googlade blommiga klännisgar och då kom de upp. Önskar att jag kunde komma i dem :( men du gör det säkert.

Hittade en klännning på Ellos som jag vill ha.

Kram

2009-02-11 @ 10:43:14
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Linda P

Märkligt!

2009-02-11 @ 18:16:10
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0