Solsken & jobbansökningar

2009-02-13 @ 13:27:11
Jag minns att för ungefär ett år sedan stod jag och svämor och sa att nu längtar vi till våren. Tänk att ett år senare längtar jag precis lika mycket till våren. Ibland känns vintern som ett evigt väntande. Jag får alltid för mig att när det blir vår så blir allting lättare och i år kanske jag är lättare också. I bland kommer jag på mig själv att man faktiskt måste leva i nuet också. Jag kan inte bara sitta och vänta på att det ska bli varmt och ljust ute. För idag lyser faktiskt solen och himlen är ganska blå. Det får mig att le.

Jag har påbörjat mitt jobbsökande, det är inte så lätt som man kan tro. Det är bara Februari ännu och många jobb kommer säkert att läggas ut men jag börjar redan nu. Det är bra att lägga ut bollar tycker jag.


Ha en bra Fredag!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja du lilla "Jempan" ett år går fort och det gör det med våren oxå. Som sagt man ska inte glömma nuet Allt har ju som bekant sin tid.

Puss till er båda från ett soligt Falkenberg

2009-02-13 @ 13:56:20
Postat av: Mamma

Nu har vi kommit hem och jag lovar här är det verkligen vår känning mot i Sundsvall. Där var det 20 grader kallt och massor ja jag lovar massor av snö minst en meter. Nu har jag tävling igen!

Love u o ha en mysig fredag kväll P o du

2009-02-13 @ 16:14:03
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0