Det är roligt

2009-01-15 @ 11:25:51

Det är så roligt att titta in här på morgonen och läsa kommentarer från er, det gör det mycket roligare att skriva! Jag har nyss vaknat faktiskt, vi vänder helt på dygnet när P är ledig i veckorna. Men vad gör det, jag hinner det jag ska göra i alla fall. Jag har börjat att göra om det vi ska fixa i uppsatsen, det känns ganska kul nu. Vi vet ju att det snart är över.

I går pratade jag och A-S om vad vi ska göra på vår avslutningsdag den femte juni. Det blir bubbel i en park vid skolan som är jätte vacker. Universitet har ingenting för oss som går ut, man går bara därifrån och kommer aldrig mera tillbaka. Det tycker jag är lite underligt, en liten cermoni skulle man väl kunna anordna. Jag är ganska nöjd iofs om det blir bubbel i parken och en eventuell middag med familjen hos mamma och pappa. (bjuder in mig själv). P tycker att jag ska festa loss men jag vet inte, vi kanske anordnar någon sommarfest i stället hos oss för alla vänner lite senare. Låter det som en plan?



Det är ju fem månader kvar så det hinner nog lösa sig !




Kommentarer
Postat av: Anki

Jisses jag tycker inte det var länge sen du tog studenten och nu tar du en akademisk examen, herre j****r säger jag bara.

Snart ska du ut i stora vida världen och köra måndag-fredag som alla andra dödliga, en vardag med jobb och karl, det kommer bli kanon bra och äntligen få tjäna pengar. Kram

2009-01-15 @ 12:26:22
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Självklart ska vi hitta på nå´t på din stora dag.

Nå´t mysigt ställe i Nyköping kanske? Vi spånar vidare! Love u

2009-01-15 @ 14:45:16
Postat av: A-K

Sommarfest....oooo mysigt! kram

2009-01-15 @ 14:55:42
Postat av: Mamma

Tänker på det där med hamnen, vi promenerade väl där på julafton? Vore inte det mysig?

Love u

2009-01-15 @ 18:34:17
Postat av: Carro

Sommarfest låter som en plan :) Sen får ni komma till oss och grilla i sommar oxå för vi ska flytta till parhus....i Harg =) Puss

2009-01-15 @ 23:34:52
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0