En mysig dag med en underbar vän

2009-01-08 @ 18:24:19

I morse vaknade jag redan kl 07.00 av min karls snarkningar, stackaren är så förkyld att han låter som en bergsprängare när han sover! Jag fick i alla fall en del gjort på morgonkvisten, jag satt bland annat och drömde mig bort till varmare länder. Jag är ganska less på kylan nu. Jag vill ha vår!

Efter lunch mötte jag upp A-K och vi gick en ganska lång promenad innan det var dags för lunch och mys med Stella. Jag fick äran att mata henne och hon är ju så söt så jag smälter. Lilla gumman. Hon fick en alldeles för sen julklapp av oss också. Så nu får A-K arbete framför sig. *fniss*

Vi kunde ju inte hålla oss bort från rean idag heller så vi gick och kikade på alla barnkläder, det finns ju så mycket sött. Jag hittade ingenting på rean men däremot en väska som verkligen inte var på rea, men som passade mig fint tyckte jag. Jag fick lite dåligt samvete först, men man kan kankse inte gå med en väska full med vit målarfärg i hela sitt liv. Så en ny blev det, den rymmer mina böcker och pärmar så det är ett stort plus! Här har ni den:


Lindex 249:-


Nä nu ska jag dricka lite te och sen plocka lite här i lägenheten.
Kram /Jennifer


Kommentarer
Postat av: Mamma

Väskan var jättesnygg, du behövde nog den.

Ibland måste man unna sig nå´t, det är du värd.

Sen att du lider av väsk och sko mani, hör ju inte till saken, haha var jag dum nu? Love u

2009-01-08 @ 18:42:31
Postat av: A-K

Den är RIKTIGT fin.

2009-01-08 @ 22:13:11
Postat av: Lilla jag

Jag skickade en kram med din karl idag, hoppas du får den av honom :)

2009-01-09 @ 00:57:34
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Kitty

Fin väska!

2009-01-09 @ 01:02:30
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Anki

Godmorgon är du slöhög i dag. Dags att sätta fart, ska drive to the store och hämta ninte gya glasögonen, fick själv av döttra för att jag inte gjort det i går. I helgen går hallen under operation vitmålning, spännande värre.

Sköt om er och ha en trevlig helg.

2009-01-09 @ 09:40:54
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anki

Godmorgon är du slöhög i dag. Dags att sätta fart, ska drive to the store och hämta ninte gya glasögonen, fick själv av döttra för att jag inte gjort det i går. I helgen går hallen under operation vitmålning, spännande värre.

Sköt om er och ha en trevlig helg.

2009-01-09 @ 09:41:07
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anki

Godmorgon är du slöhög i dag. Dags att sätta fart, ska drive to the store och hämta ninte gya glasögonen, fick själv av döttra för att jag inte gjort det i går. I helgen går hallen under operation vitmålning, spännande värre.

Sköt om er och ha en trevlig helg.

2009-01-09 @ 09:45:06
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anki

Lotta trodde att jag fått synfel, jag säger att jag fått dyslexi ja. Det är så segt med dator och blogg.se så jag skriver fortare än bokstävera landar, vilken skit text ovan, så går det är det är brådis och tre gåger kom de in. Inte roligt det heller. Kram

2009-01-09 @ 11:14:36
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0