Ett litet kvällsprojekt

2009-01-14 @ 11:26:04




Mitt lilla projeket igår kväll var ett litet skrivbord/datorbord. Jag åkte förbi Myrorna och Ikea på vägen hem igår och då hittade jag världens sötaste små hjärtformade ljushållare. Sen svängde jag förbi IKEA och där hittade jag ett litet skrivbord för 149 kr , det var dagens erbjudande. Annars säljs de för 199 kr nu på rea. Jag behövde verkligen ha ett litet bord, det kanske inte är det snyggaste att ha i ett vardagsrum. Men nu bor vi i en lägenhet och jag pluggar. Nu har jag ett ställe där jag kan ha skrivare och allt mitt skolmaterial på ett ställe och inte i flera olika garderober. Det känns mycket lättare och faktiskt roligare att sätta sig ner att plugga. Jag har ju ända fyra månader kvar. *fniss* Pontus tyckte det blev jätte fint. Det är roligt när han ser vad jag har pysslat med, det är inte alltid att han gör det. Men den här möblen är kansk svår att undgå. Jag köpte två mycket snygga tofflor till oss två på IKEA också. De är så fulsöta så jag skrattar varje gång jag ser dom. Bra att ha dock.

Det gick ju inte helt smärtfritt att skruva ihop det dock, jag höll på i två timmar där tangetbordet ska sitta. Men jag gav upp innan någonting gick sönder. Vi har nog kommit fram till att vi skippar det också. Jag har ju ändå inget tangetbord. Men om jag känner mig själv kommer det hamna där ändå, jag är ju envis.


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Superbra idé,perfekt ställe att ha det på också.

Och sen är det ju skönt med en egen kupé.

Ha´ en bra dag love u

2009-01-14 @ 12:06:28
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/
Postat av: A-K

Det där blev väl bra. Får komma och kolla hur det ser ut sen. Kram

2009-01-14 @ 15:11:18
Postat av: Svärmor

Blev ju jätte fint....Puss

2009-01-14 @ 16:39:55
Postat av: Anki

Du är duktig du, jag trodde helt klart det var expedit du hade fått för dig att sätta i hop, de har den på annons nu, i alla fall i dag på IKEA. Kom hit och ta ahnd om mig, gör lite våfflor åt barnen så har jag lite som behöver klämmas ler Jag behöver bli ompysslad i dag.



Kramen

2009-01-14 @ 16:55:17
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Läs min blogg så får du lite förståelse för att

vi är som vi är. Love u

2009-01-14 @ 17:15:36
URL: http://samuelsgarden.blogg.se/
Postat av: Kitty

Tycker att det ser fint ut!



Hoppas att du får en bra dag!

2009-01-15 @ 08:59:07
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Sommartjejen

Det blev jättefint, smälte in så fint i rummet så man knappt ser det! :-)

kram

2009-01-15 @ 10:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0