Fast i lchf

2009-01-27 @ 13:01:46

Under en veckas tid har jag ändrat om mina kostvanor, dels för att jag har gått upp i vikt och dels för att jag vill bukt på min svullna mage som jag får när jag äter bröd och potatis. Vill ni följa med på min resa och se om jag lyckas?
Jag har aldrig ätit så god mat som jag gjort under den här veckan och heller aldrig varit så mätt och nöjd med det jag har ätit. Godis är ett minne blott och det suktar mig inte ens.

Jag tänkte att detta kanske vore av intresse att läsa. Tänkte lägga ut vad jag äter och lite middagstips. Är ni med?

Jag läste i någons blogg att efter tag känner man sig som nykär igen och att livet blomstrar, det gör det faktiskt. Jag är mycket gladare och allt detta på bara en vecka. Jag är helt säker på att det har att göra med maten att göra.

Kram


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Dela gärna med dig!

2009-01-27 @ 15:07:12
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: A-K

2009-01-27 @ 17:46:23
URL: http://aykay.blogg.se/
Postat av: A-K

Oj var lite snabbare än Lucky Luke där....hann inte ens skriva nåt. Tihi tihi. Ja visst känner man sig nykär och lycklig av den här kosten? Helt underbart! Kul att du oxå kör, ja det var ju du som berättade om den för mig. Nu har jag ju nån annan än J att prata med...kram

2009-01-27 @ 17:49:00
Postat av: Anki

Vad står det för och vart hittar man recepten. :) Jag vill också. Puss

2009-01-27 @ 19:43:02
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0