Fixa & trixa

2009-01-12 @ 11:00:07






Bilder: Ikea
Vi har kommit på att vi ska köpa svarta ramar och göra en fotovägg vid fönstret. Det kommer bli skitsnyggt, jag ska framkalla lite bilder först. Det får bli blandat med kort på familj och vänner samt en del naturbilder från landet. Sen ska vi köpa en expedit bokhylla, men vi är osäkra på vilken färg. Alla möbler går i vitt så det kanske skulle vara snyggt med en svart som bryter av. Vi får se. Där ska jag förvara alla mina böcker och alla andra prylar som ligger undan tryckta lite här och var. Jag tror på det här, P ville faktiskt ha en hylla över tvn. Han skulle koppla någon högtalare dit upp, så det kommer bli bra det här. Vi måste bara vänta tills nästa måna. Jag längtar tills jag får fixa!

/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0