Jobb och Bio

2009-01-02 @ 23:37:20

Efter en tidig morgon på jobbet och åtta timmar senare så åkte jag hem och hämtade Pontus. Vi åkte till Heron City för att gå på bio, vi såg Australia. Det var en underbar film, den är att rekomenderas. Det är en riktigt fin kärlekshistoria och om människors lika värde.




På vägen hem fick vi fyra stenskott, hur är det möjligt? Pang Pang Pang och hål i rutan. Det vart inte riktigt så illa men det var ett  som inte blev så fint. Det är väl bara att digga läget, det är vinter och dåligt väglag. Men roligare kan man ju ha det, jag blir livrädd varje gång det smäller till. Ush.

Nu ska jag gå och lägga mig snart, det har varit en lång dag idag. Sov dåligt i natt och gick upp 05.30 och sen har dagen gått i full fart så kudden lockar mycket nu. Imorgon däremot ska julen städas ut, nu är jag less på den. Penseln ska fram för lite sista fix i hallen och sen har jag kommit på ett jätte stort projekt för både vardagsrum och sovrum, men jag vet inte om jag vågar mig på det. Jag ska fundera lite, jag hade inte tvekat om vi inte bott i hyresrätt men å andra sidan ska vi förhoppningsvis bo här i några år och jag gör ju ingenting som skulle bli fult. *fniss* Det tycker ju inte jag iaf. Men vi får se. Mer om det imorgon.


/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta´det lugnt nu så inte näsblodet börjar igen,

man får vila ibland. Love u

2009-01-03 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0