Lördag

2009-01-17 @ 13:58:00

Egentligen skulle jag ha slitit mig idag med att plugga klart det vi har kvar på uppsatsen. Men jag får inte alls mycket gjort så det är det lika bra att bryta än stund och köra det sista imorgon. På Måndag börjar den nya kursen så nästa vecka kommer bli minst sagt kämpig, lektioner varje dag och så uppsatsen på det. Men sen är det förhoppningsvis klart. Jag hoppas på det i alla fall.

Snart ska jag träffa Tessan och gå ner på stan för att fika lite. I morgon ska jag börja med mina promenader igen, byxorna har krymt lite. Dumma tvättmaskin! *fniss* Vi ska ju på bröllop i juni och då vill man ju vara fit for bröllop!
Det ska bli jätte kul, sist jag var på bröllop var nog när min bror gifte sig och det var ju minst sagt några år sedan.


Ha en underbar Lördag alla ni!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är alltid "fit" sötgroda. Tänk vad ska vi ha på oss? Det blir nog en heldag i stan, ungefär som när

vi skulle köpa din balklänning. Love u

2009-01-17 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0