Målar

2009-01-04 @ 15:16:41
Jag håller på att måla våran hallspegel vit och lite annat smått och gott. Det är njutning att måla. :)
Nu väntar jag på att det ska torka lite och sen ska jag börja storstäda, jag har samlat tillräckligt med kraft nu. Något som stör mig innerligt är att det inte finns en ända tvätttid ledig förens nästa helg, hur ska detta gå? Jag tror jag får vara lite fräck och ta med mig en påse eller två hem till mina föräldrar. Dit ska jag ju åka imorgon och stannar tills på onsdag, för nu är ledigheten slut och uppsatsen ska bli klar!


Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Instämmer det är verkligen en njutning att måla och

fint blir det! Ses imorgon, längtar. Love u

2009-01-04 @ 16:07:31
Postat av: A-K

Hoppas det går bra att skriva färdigt uppsatsen. Kämpa på! Ska tänka på dig. kram

2009-01-04 @ 19:58:28
Postat av: Carro

Jag börjar jobba på onsdag och sen bär det av till Hallsberg på helgen för att börja flytta hit Mickes grejer :) Men kanske en fika på torsdag....eller kanske du vill följa med och simma på sunlight efter jobbet....slutar 16.30...puss

2009-01-05 @ 01:21:12
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0