Mitt Hjärta

2009-01-10 @ 17:40:34

                                          


Jag hade visst råkat att trycka in en sladd till basen lite för hårdhänt, så P fick arbeta lite nu när vi kom hem. Det svärdes och svettades. Jag bad om ursäkt, men det var ingen fara på torpet sa han. Världens bästa karl har jag, han gnäller aldrig på mig ovavsett vad jag lyckats förstöra efter mina virvelvindsfasoner. Men nu ska jag vara lugn, ett tag ialla fall! Snart kommer Tessan på middag så jag måste sätta lite fart.

Ha en mysig kväll!

/Jennifer


Kommentarer
Postat av: A-K

Ha en mysig kväll själv! Kram

2009-01-10 @ 18:20:05
Postat av: Mamma

Ja jag blir inte förvånad sådan mor sådan dotter

det är underbart att lyckas.

Krama Pontus

2009-01-10 @ 18:33:41
Postat av: svintoflickan

ja,visst är de underbara de små.

nu ska vi se körslaget här.

vackra bilder.

kram

2009-01-10 @ 19:55:28
Postat av: Anki

Ha ha, ja du kan tänka mig vilka ord som kom ur munnens hans. Tänk att man kan bli så less på att måla när man är mitt upp i det och inte kan sluta, nu har vi bara en omgång kvar att måla, Mattias är så snål med färg när han målar så det blir lite extra jobb. Han är värdelös säger han men inte då, det här projektet är han drivkraften i, jag var nöjd efter målning uppe på landet. Kram kram, syns vi på måndag. Förresten har han fixat datorn nu, så du slipper nog konstiga kommentarer på ett tag. Älkar dig. Puss

2009-01-10 @ 20:18:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0