Ny tid ny strid!

2009-01-19 @ 14:07:21
Woho, jag är så glad. Vår nya lärare känns otroligt bra och kunnig och kursen verkar vara hur rolig som helst! Det här behöver jag, bara efter idag så känns allting mycket lättare. Det ska till och med bli kul att gå på föreläsningar igen! Jippie!

Jag är ju känd för att vara klantig och tyvärr så fortsätter mina klantigheter som ett brev på posten. I dag när jag kom hem skulle jag fylla på mitt pendlarkort, med sjuhundra kronor. Men eftersom det inte finns någon pedagogisk information om hur man gör det rätt så blev det så klart helt fel. Jag fyllde på kortet med sjuhundra men inte till det jag brukar ha. Vilket är tio resor under 30 dagar, utan nu blev det en så kallad resebörs och jag får betala mer för att åka och ja.. det säger ju sig självt att jag blev sur. Jag vandrade upp till deras information och frågade om man kunde ändra det på något vis. Men det kunde man inte göra, i sånt fall skulle jag få ladda med sjuhundra kronor till för att få det rätt. Men dom pengarna har inte jag nu, så jag får snällt åka med min resebörs istället. Tur att det räcker till de resor jag behöver göra i veckan. Sen får jag väl ta häst och vagn eller cykla....

Nu ska jag inte deppa över det utan steppa till Pontus och ge honom en kram för att han är så rar!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var nog inte så att du var klantig utan att det fanns nån bra förklaring hur man ska göra. Det tror jag i alla fall. :-)Kram

2009-01-19 @ 17:33:20
Postat av: Mamma

Blir du förvånad? men du kan ju resa iallafall!

Hälsningar från ett snöigt Sundsvall, och vi som ska köra till Skellefteå imorgon.

Tur att man är bra på snöröjning i Norrland!

Love u

2009-01-19 @ 19:23:20
Postat av: Lilla jag

Näää vad jobbigt. Sj eller???

2009-01-19 @ 19:57:55
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: A-K

Det var jag som skrev den första kommentaren. Glömde lixom skriva mitt namn...

2009-01-19 @ 20:32:49
Postat av: Sommartjejen

Men å så typiskt att man inte får göra fel och sen bara någon minut senare gå in och få det ändrat. Går det inte att överklaga nånstans? Hade jag gjort!!

2009-01-20 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0