Ny vecka..

2009-01-26 @ 06:41:13

Jag tror att det är viktigt att man tillåter sig själv att ibland få ha dåliga dagar, det känns som att det lättar enormt "trycket" efter åt i alla fall. I dag är det en ny dag och nya möjligheter finns bakom varje hörn. Om en stund ska jag åka till skolan och i dag lägger vi upp c-uppsatsen till allmänt förfogande på skolans nätverk. Examinatorn L ska läsa och döma och våran opponent, vi ska också läsa en annans uppsats till nästa Måndag då den riktiga opponeringen är.

Jag tror att  gårdagen egentligen hade med mycket med all press som börjar släppa. Jag menar nu kan vi inte göra så mycket mera och det går mot sitt riktiga slut. Så det var kanske det som gjorde mig extra känslig. Men jag måste lära mig själv att bli bättre på att prata och att inte gå runt och tänka så mycket, det är mitt problem. Jag ska fixa det, varför ska det vara så svårt att prata i bland? Tur att jag har världens bästa P som kan hjälpa mig lite på traven ibland...

Nog om det, den här veckan blir lite speciell. Vi har fyra dagars litteraturstuider. Det innebär att vi från imorgon får vara på hemma plan och läsa in oss på den litteratur vi har i det här momentet. Så vi ska åka till Vallentuna en sväng och hälsa på eftersom vi är lediga samtidigt. Jippie!

I morgon ska det storstädas, promeneras och pluggas lite. Jag hoppas jag kan träffa svärmor lite.

Puss på er alla och ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0