Nyårsafton

2009-01-01 @ 16:28:52
Vi hade en underbar nyårsafton. Det var hur roligt som helst, vi började med att gå hem till Pontus Pappa och Inger på 50+50 års kalas och det var väldigt trevligt och dom bjöd som vanligt på helt underbar mat. Mums. Efter några timmar gick vi hem till John där vi skulle ha nyårsfest. Grabbarna gjorde lite plockmat och sen kom alla och vi hade väldigt roligt. Jag och Maja åkte hem vid 02 för då kände jag att orken tog slut, jag börjar bli gammal och tråkig, eller bara förnuftig?

Mitt näsblodsprojekt slutade vid 21.30 igår kväll men då hade bara varit lite åt gången hela dagen. Obehagligt ändå tycker jag. Men jag tror precis att jag vet varför jag får det, jag måste börja äta mer rätt och näringsriktig mat. Jag måste stressa ner och varva ner och bara vara ibland. Så det ska bli ett av mina "nyårslöften" mer om det i summering av 2008 som kommer senare.

Nu ska jag dricka lite kaffe med min gubbe!


Kramar

Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Du kanske får näsblod lika lätt som H? Hon får näsblod när hon blir för trött, när hon är sjuk eller när hon är för ledsen på sin bio.mamma!

kramar om

2009-01-02 @ 18:29:02
Postat av: Mamma

Saknar dig massor, love u

Pse länka min blogg

2009-01-02 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0