Språkutveckling & Svenska

2009-01-20 @ 17:22:13
Åh jag är så glad, kursen är så fantastisk rolig! Jag lär mig massor och det är så himla intressant. I dag var det först föreläsning och sen ett seminarium direkt på det. Långt arbetspass men det kändes inte alls så. Jag antar att det är himla givande. Kul kul..... Jag ska bli bjuden på middag ikväll på resturang efter det ska vi gå på bio! Det ska bli himla mysigt och jag får ju vara med den bästaste av alla i hela världen!


Hoppas ni får en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vill också se Benjamin Buttons otroliga resa,

visst var det han som föddes gammal och blev yngre och yngre?????

Hälsningar från ett snöigt Skellefteå, ingen rolig resa hit upp!!!!! Love u both

2009-01-20 @ 19:33:35
Postat av: Anki

Vad mysigt ni ska ha det i kväll. Syns vi till helgen? Kramen

2009-01-20 @ 21:09:48
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0